رای مان را پس گرفتیم

 شادی پس از انتخابات در تهران -

 شادی پس از انتخابات در تهران -  شادی پس از انتخابات در تهران -  شادی پس از انتخابات در تهران -

2 پاسخ

  1. من خودم خیلی قانع شدم

  2. اخه بیچاره های بی اختیار شما ها بازیچه دست چند شبکه غربی شدید از جمله من وتو بی بی سی من خودم شخصا دیدم تو اخبار ایران که من و تو یه برنامه ای داره که هر شب میزبان یک نفرن به صرف شام و هرکه برنده شد پنج میلیون تومان بش از طرف شبکه جایزه میدن واین برنامه حدود سه سالی هست برپاست و این پول ها هم دولت انگلیس میده و این شبکه سخت طرفدار شما ضد انقلابی هاست و حرف های شماهم رو میزنه اخه بدبختا انگلیس عاشق چشم و ابروی من. تو نیست که این همه داره خرج شبکه های فارسی زبون میکنه

پاسخی بگذارید

