فیلم کامل مناظره جنجالی دکتر اطاعت و زاکانی در صدا و سیما

قسمت اول :

قسمت دوم :


قسمت سوم :

قسمت چهارم :

علیرضا زاکانی نماینده اصول گرای مجلس و جواد اطاعت عضو شورای مرکزی اعتماد ملی میهمانان برنامه « روبه فردا» ، به تحلیل جریانات پس از کودتای انتخاباتی توسط حکومت پرداخته اند. در این مناظره ، سید جواد اطاعت به مسائل مهمی‌ همچون موارد زیر پرداخت:

روزنامه‌ها را که تعطیل می کنید . تلوزیون خصوصی را ممنوع کردید . نماینده‌های مجلس را رد صلاحیت می کنید . دو هزار نفر را رد صلاحیت کردید که دیگر این طوری حاکمیت ملت اتفاق نمی افتد . تظاهرات آزاد است اما شما اجازه تجمع برای اعتراض نمی دهید پس شما به من بگو ما باید چکار کنیم . یه راه برای اعتراض کردن به من نشان بده آقای زاکانی ….

مشکل اقتصادی مردم بخاطر این است که شما نماینده‌های واقعی مردم را رد صلاحیت می کنید و نماینده واقعی مردم به مجلس نمی رود . من در انتخابات از موسوی حمایت کردم و به این حمایت افتخار می کنم/ بنده مانند برخی اصولگرایان (توکلی،افروغ،مطهری) منتقد نیستم بلکه مخالف هستم!/ انقلاب مخملی در کشوری هست که استبداد موجوده، پس شما هم با طرح انقلاب مخملی قبول کرده اید که کشور دارای استبداد هست / بنده در انتخابات مجلس ۷‌ام رد صلاحیت شدم/ دست زدن و سوت زدن هتک حرمت عاشوراست، اما زدن و کشتن مردم نیست؟؟/ من اعتراض مردم را فراتر از انتخابات میدونم و همچنین تعداد معترضان را بیشتر از تعداد موجود در خیابان ها/

جواد اطاعت

جواد اطاعت

و حالا سوال اساسی‌ این است که پخش این مناظره‌ها در صدا و سیما به چه معنی‌ است؟ و ما باید چطور واکنش نشان بدیم؟ آیا باید واکنش ما به این برنامه دقیقا مثل واکنش به برنامه ۲۰:۳۰ باشد؟ چه ایرادی دارد ما از این عقب نشینی صدا و سیما استقبال کنیم ؟

این هم مقاله‌ای در این زمینه در سایت نوروز : یادداشت علی شکوری راد درخصوص مناظره‌های تلویزیونی اخیر

پاسخی بگذارید

