توضیح محمد رضا مدحی در مورد پست قبلی‌ این وبلاگ با عنوان: اندازه گیری فاصله بین چفیه و کراوات / داستان امیر فرشاد ابراهیمی و محمدرضا مدحی

قبل از متن مربوط به آقای مدحی ذکر دو نکته را لازم میدانم :

۱ – شخصاً در این رابطه هیچ چیز را تائید نمیکنم و اساساً قصد من از این پست و پست قبلی‌ فقط اطلاع رسانی بوده است و تائید مدارک و قضاوت و باقی‌ قضایا به عهدهٔ شما خوانندگان عزیز .

۲ – تنها چیزی که من مطمئن هستم این است که متنی که در ادامه خواهد آمد مربوط به مدیر سایت بایکوت است که تا اونجایی که من اطلاع دارم سایت شخصی‌ محمد رضا مدحی ( سید رضا حسینی ) است. به گفتهٔ اقای مدحی برای تائید این موضوع هم میتوانید در سایت بایکوت کامنت بگذارید یا به آدرس ایمیل ذکر شده در سایت ایمیل بزنید.

https://i2.wp.com/i32.tinypic.com/a0j85x.jpg

توضیحات محمد رضا مدحی :

————————————-

———————–

با سلام

جناب آقای جباری اولا حقیر از شما حلالیت میخواهم چون بعد از آی پی تصور اطلاعاتی بهم دست داد و لذا فکر  خوبی روی لینک نکردم.

اما بعد : دست همه حقیقت یاب‌ها را میبوسم و آنان که به واسطه دوستی حق را زیر پا میگذارند از درگاه خدواندوند یکتا مسئلت مینمایم که خود کمک کند تا حقایق  روشن تر شود ، و آبروی رفته بازگردد.

دوستان اگر صبح صادق شماره ۱۵۶ اول تیر ماه ۱۳۸۳ را بخوانید و به مرور زمان وب حقیر را دنبال کنید اسنادی را منتشر خواهم نمود که خالصانه و فی سبیل الله در مورد حقایق قتلهای زنجیره‌ای و حکم اعدامهای محفلی و حکم‌های  آمرانه در بعضی دادگاها و غیره را ملاحظه کنید پی میبرید که چگونه و با چه هدفی تهیه ، و مبارزه و مقابله با ظلم نمودم البته با یاری ایزد بی‌همتا.

مولا علی علیه السلام میفرماید : ظالم ، یاور ظالم و راضی به ظلم هر سه شریکند.

من با وجود همه نوع امکانات و خانواده اگر فقط سکوت میکردم نیازی به آواره گی و اینهمه رنج و عذاب و اهانت نبود بر سر خانه و کاشانه خود بودم انشاالله فردا  یا پس فردا (چون کمی مریض احوال) در وب خود یک فیلم از سر گذشت بعداز جنگ و تنهای خود در جمع هزاران کس اما در بی‌کسی محض خواهم گفت و منتشر مینمایم .  من مال این عصر نیستم کاروان ما رفت و ما جا ماندیم حکمت اللهی چی بود فقط خود حضرت باریتعالی میداند.

من با این جسم علیل روزی ۲۰۰ میلی گرم آمپول هیدرورکورتیزون ( کورتون ) و بیش از ۱۰۰ عدد قرص و ۷ نوع اسپری برای جاسوسی و خیانت به ملت اومدم؟ که اگر این باشد خیلی بی‌دینی و جنایت است و اگر نباشد و از برای خدمت و زکات علم باشد ، خیلی ظلم در حق یک مظلوم است،  کافی بود  فقط به آقای شاهرودی یا آقای خامنه‌ای اعتراض نکنم هیچ مشکلی نداشتم. دوستی در صدر اشاره به یاران شهیدم فرمودند بلی رفیق بیش از ۷۰۰ رفیق که بعضی از کودکی و نوجوانی و علاوه بر این هزاران شهید و جانباز همه همرزم مقابل دیدگانت پرپر شوند و بقول گوینده متن فیلم گلوله و گلوله انفجار انفجار پاره‌های بچه‌ها قاب شده روی دیوار ، نمیدانید و خدا نکند بدانید که چقدر سخت است خادم ( اسم دنیوی فرمانده) گردان و تیپ و.. باشی بزنی تو خط و ۴ یا پنج نفر در بهترین موقعیت یکی دو بار ۱۲ نفر باز هم تاکید میکنم ۱۲ نفر نه بیشتر و نه کمتر که خود رموزی داشت ،بر گردی و همه‌اش طلب شهادت نمایی ولی لیاقت نداشته باشی که راهی شوی ، آنهایی که حقیر از جبهه میشناسند قسم قرآن بدهید که چگونه به آغوش شهادت می دویدم و او پس میزد،۵ بار شیمیایی ۱۱ بار مجروحیت قابل توجه مجموعا ۱۱۳ ترکش که الان ۶۲ عدد آنرا در بدن دارم سندش را رو وب میگذارم.

همه‌اش گلایه و شکوه که چرا ماندیم از قافله اما روزی شد که دلیل آن را فهمیدم و دیدم که از خون شهیدان (ع) سوء استفاده مینمایند و روی خون آنان کاخ استبداد ساختند.  فهمیدم برای این روز مانده ام،لذا قیام حسینی کرده ام.

داغ خود بس نیست اینهمه ظلم جامعه و سوء استفاده از شهداء(ع) جنایات خیابانی هم اضافه شد.

من از برای خدمت کارم را میکنم نه برای خنده یا اخم احدی چون در آن هنگام اجرم همان خواهد بود، حقیر بدنبال اجر پروردگارم هستم.این توضیحات را دادم که کسی به گناه در خصوص من نیافتد و شرعا از خود دفاع کرده باشم روایت داریم: التهمت اشد من الزنا،  لذا به فرشاد هم دهها بار نوشتم اما نمیدانم چرا اون بازی را شروع کرد تا سران جور بستر حذف ، بی‌اعتبار کردن حرفهای من در چنین روزی و بی‌اعتبار کردن صدها وبلاگ و سایت.

من به اعتقاداتم قسم در مورد فرشاد و جفای فرشاد برای بایکوت کردن من که البته شاید بازی خورده عین حقایق را مطرح کردم بلکه کمی هم همراه با حفظ آبرو چون مدارک دیگری هم وجود دارد ولی شرافت انسانی اجازه چنین کاری را نداد.

اگر کسی شک دارد که این نوشتار از من نیست میتواند  از طریق ایمیل حقیر :

seyed73@gmail.com

و یا کامنت در وب بایکوت استعلام نماید.

ضمنا عین این مطالب را به ایمیل مدیر سایت نیز ارسال میکنم.

از دوستان بالاترین هم  در مورد لینک دادن یا نظر دادن خداحافظی میکنم و فقط  به مثبت و منفی اکتفا خواهم نمود. تا بیش از این خود را با تهمت و اهانت به حقیر به گناه نیندازند.گناه عاقبت خوبی ندارد.

التماس دعا سید رضا حسینی

برای شما مدحی.

————————————-

———————–

پی‌ نوشت :

۱ – باز هم تاکید می‌کنم من اطلاعات کافی‌ نه در مورد امیر فرشاد ابراهیمی دارم و نه در مورد محمد رضا مدحی پس اصلا قضاوت و یا تائید من بی‌ معنی‌ است .

۲ – لینک این مطلب در بالاترین

۳ – فیلمی در مورد محمد رضا مدحی که در شبکه پنچ صدا و سیما پخش شده است :

قسمت اول :

قسمت دوم :

3 پاسخ

  1. با سلام
    جناب جباری از آنجائیکه حقیر از لینک و کامنت گذاشتن در بالاترین خداحافظی نمودم و موردی استثنایی پیش آمده که شاید تصور غلطی به خواننده مطلب دهد و چون قصد عهد شکنی نداشته خواهشمندم بذل محبت فرموده و به نیابت از اینجانب در لینک
    http://balatarin.com/permlink/2010/1/17/1918242
    نظر ذیل را مرقوم فرمایید،یقینا این محبت شما فراموش نشده و دعاگویتان خواهم شد.
    با سلام
    دوست عزیز جناب آقای jocker
    از لطف شما سپاسگزارم، جهت استحضار حضرتعالی و سایرین باید برسانم حقیر نه دلسرد شده و نه اینکه به داغ شدن یا نشدن لینک اهمیت خواهم داد چون اساسا از ارسال لینک و گذاشتن کامنت در بالاترین خداحافظی نموده و نیازی هم نمی بینم که کسی به اینجانب اعتماد نماید یا ننماید ، حقیر کار خود را انجام میدهم و رضای لله جل جلاله برایم اهمیت دارد و لاغیر، صرفا جهت یاد آوری غالب مخاطبین اینحقیر افراد حرفه ای و کاردان درون حاکمیت هستند و نیازی نمیبینم سعی در جلب اعتماد فرد یا افرادی در بالاترین و یا هر کجای دیگر نمایم ، بدلیل اینکه، در این سن و سال و سوابق و خدمت به مردم آنقدری که باید حقیر را بشناسند ، میشناسند و یقینا در آینده با عملکرد خود دوستان بیشتری باذن الله جذب خواهد شد .
    لذا با عنایت به عرایض فوق، حقیر نه تنها جوان نبوده بلکه مرز میانسالی را نیز به لطف پروردگار سپری نموده ام و از لطف خداوند و به اصول و چارچوب و تکنیک سیاست تبحر فوق العاده ای دارم و اگر گاهی کامنتی را بصورت عجله ای یا کمی با عصبانیت گذاشتم یکی از دهها دلیل آن مشغله کاری و فکری و دیگر موضع گیریهای جوانانه و بعضا بغض آلود بعضی که از جمله می بخشیم و نمی بخشیم بوده است ، در همین جا قول شرف نظامی میدهم هرگز جمهوری اسلامی تغییر نخواهد کرد بلکه حکام و قانون اساسی آن و بامید حق جدایی دین از سیاست با تلاش جمع یاران تغییر خواهد کرد که ثمرخون شهیدان و همت بالای ملت آزاده و نیز تلاش حدالاقل 16 سال امثال اینجانب است و شایان ذکر است طرحی که جمع یاران بنا نهادیم امروز به این ثمر رسیده که هنوز خیلی نمیدانند اساسا چی شده و از کجا و چطوری اصلا آقای خاتمی سال 1376 رییس جمهور شد و… که کار به اینجا کشیده نه چند لینک گذار و فحاش.
    لذا در غیر اینصورت آقایان محارب باز و فحاش میتوانند حقیر را محاکمه و مجازات نمایند و نیازی به بخشش آنان نمیبینیم،
    و بی توجهی و بایکوت مخالفان افشاگریهای حقیر که به مرور دامن خیلی افراد را در داخل و خارج بصورت مستند خواهد گرفت ، نه تهدید و فحاشی باذن الله در امر بایکوت نمودن این راهی که پیموده و امروزه علنی شده را نخواهد گرفت چه رسد که قهر کرده باشم بلکه هم کسالت جسمی و سفر و تواماً باعث عدم ایجاد پست جدید گردیده و انشاالله بزودی اقدامات خود را از سر خواهم گرفت.
    با سپاس فراوان خصوصا از آقای جباری که با راد مردی قبول زحمت فرمودند.سید رضا حسینی (مدحی)
    ( جناب به ایمیل شما هم ارسال گردید.)

  2. دوستان، رفقا و بينندگان گرامی: نظر به اين که وبلاگ هواداران سازمان فدائيان (اقليت) – پيشگام، فيلتر شده است، از شما تقاضای همکاری ميکنيم. لطفاً در صورتی که مطلب، خبر يا هر موضوع مندرج در وبلاگ را مفيد تشخيص ميدهيد، آنرا برای اطلاع ديگران در وبلاگ يا سايت خود درج کنيد. لازم به توضيح نيست که نيازی به درج منبع و مأخذ آن نمي باشد و تمام سعی ما بايد بر اصل اطلاع رسانی و نشر آگاهی به سريعترين و گسترده ترين شکل آن باشد. پيشاپيش از لطف و همکاری شما سپاسگزاريم. http://pishgaam.wordpress.com

  3. […] […]

پاسخی بگذارید

